天天夜夜 × F.I.R【飛行部落】第四首
作詞Diane Warren/F.I.R/易家揚/April/謝宥慧  作曲Diane Warren/F.I.R 編曲Terence Teo 
演唱Faye+阿沁+黎安萊姆絲


How do I live without you I want to know
How do I breathe without you If you ever go
How do I ever, ever survive How do I How do I How do I live

當你的淚在微笑中滑落 回憶的風 吹著我走 我卻情願停留
等一顆心到時間的盡頭 呼吸也會痛
可是我記得 你給我的夢

每一天在你的懷裡等待 每一夜我感覺你的存在
走過傷害 我回頭看 是永遠都燦爛的愛
這一次我決定勇敢去愛 這一次我陪你看到未來
So, how do I live How do I live
How do I live without you

當世界都遺忘我的時候 你的一切對我來說 緊握才能擁有
我明白一份真愛的背後 藏著苦和憂
心痛的時候 更深刻 感受

每一天在你的懷裡等待 每一夜我感覺你的存在
走過傷害 我回頭看 是永遠都燦爛的愛
這一次我決定勇敢去愛 這一次我陪你看到未來
So, how do I live How do I live
How do I live without you

And tell me now~~~

每一天在你的懷裡等待 每一夜我感覺你的存在
走過傷害 我回頭看 是永遠都燦爛的愛
這一次我決定勇敢去愛 這一次我陪你看到未來
So, how do I live How do I live
How do I live without you
是永遠都燦爛的愛
這一次我決定勇敢去愛 這一次我陪你看到未來
So How do I live How do I live
How do I live without you

How do I live without you
How do I breathe without you
arrow
arrow
    全站熱搜

    jsapple2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()