a thousand mile#Vanessa Carlton
(千里迢迢)
作詞: Vanessa Carlton
收錄: Be Not Nobody專輯

Making my way downtown
Walking fast
Faces passed And I'm home bound
朝著城市中心,我快步行走,
陌生人的臉瞬間消逝,而我想起家來。

Staring blankly ahead
Just making my way
Making my way Through the crowd
And I need you, And I miss you, And now I wonder....
瞪向前方的空洞眼神,只是走著我的路,
走著我自己的路穿過人潮。
我現在需要你,我現在想念你,而且我想知道

If I could fall
Into the sky
Do you think time
Would pass me by
Cause you know I'd
walk A thousand miles
If I could Just see you Tonight
如果我可以墜入天空,你是不是以為時間是從我身邊經過,
因為你知道我已經走了一千公里,只因為就在今晚,如果我可以見到你。

Its always times like these
When I think of you And I wonder
If you ever Think of me
Cause everything so wrong And I dont belong
Living in your Precious memories
我總是在像這樣的時刻想起了你,而我想知道
你有沒有想起過我
因為每件事情都如此錯誤,而我不相信我活在你那貴重的記憶裡

And I, I Dont want to let you know
I, I Drown in your memory
I, I Dont want to let this go
I, I Dont....
不想讓你知道,我沉溺你的回憶,
不想讓他走。不,我不...
arrow
arrow
    全站熱搜

    jsapple2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()